„Uvědomujeme si stav pražských komunikací a nutnost snižovat dluh, který vůči obyvatelům Prahy máme. Každá oprava ovšem znamená omezení dopravy, ať už menšího, nebo většího rozsahu. Snažíme se je ale plánovat a provádět tak, aby měly co nejmenší dopad na život Pražanů. Na konci je pak vždy výrazně příjemnější a bezpečnější prostředí, o čemž svědčí například okolí rekonstruované Českobrodské nebo Vídeňské ulice,“ konstatuje Adam Scheinherr, náměstek primátora pro dopravu, a dodává: „Nejde jen o rekonstrukce významných komunikací, opravujeme i desítky přechodů pro chodce, zastávek městské hromadné dopravy a provádíme běžné opravy povrchů. To vše výrazně zlepšuje životní podmínky a bezpečnost obyvatel všech městských částí.“
Ještě před prázdninami TSK stihla vrátit řidičům a obyvatelům Běchovic do užívání opravenou Českobrodskou ulici. Na přelomu července a srpna zvládla i největší dopravní omezení v novodobé historii Prahy, když na dva víkendy zcela uzavřela vždy na více než 24 hodin Jižní spojku v oblasti Lanového mostu z důvodu jeho diagnostiky. Toto opatření se pokaždé dotklo více než 70 000 řidičů a i díky připraveným opatřením a ukázněnosti řidičů se obešlo bez výrazných dopravních komplikací. Na této páteřní komunikaci TSK opravila také povrch až do hloubky 71 cm na dvou úsecích Štěrboholské radiály. Obě etapy byly ukončeny s předstihem, jedna z nich už na začátku srpna, tedy o měsíc dříve, než bylo v plánu.
„Jsme rádi, že se nám v průběhu léta podařilo zvládnout jak zásadní dopravní omezení, jako bylo uzavření Jižní spojky na dva víkendy, tak i dopravní omezení kvůli opravám v dalších úsecích. Bez výrazných komplikací jsme provedli také opravu Vídeňské ulice a ještě před začátkem prázdnin jsme dokončili rekonstrukci Českobrodské. Musím vyzdvihnout bleskovou opravu povrchu na Strakonické, která proběhla díky spolupráci s magistrátem i dodavatelem za pouhých devět dní,“ konstatuje Jozef Sinčák, generální ředitel TSK. „V každém případě chci poděkovat řidičům za jejich trpělivost a ukázněnost, protože oprava vždy znamená komplikace, ale tentokrát jsme nezaznamenali jediný zásadní problém ani kolaps dopravy, což pro nás bylo příjemné překvapení. Ukazuje se, že mají-li řidiči informace včas, dokážou se i s nepříjemnou situací vypořádat a připravit se na ni.“
Ještě před koncem prázdnin TSK znovu v plném rozsahu zprovoznila Vídeňskou ulici, kde rekonstruovala 760 metrů dlouhý úsek od ulice K Zeleným domkům po kruhový objezd v Kunraticích. Toto omezení, které bylo jedno z nejvýznamnějších letošního léta, se denně dotýkalo přibližně 15 000 řidičů. Původní plán předpokládal práce a dopravní omezení až do konce září. Práce se urychlily také na Patočkově, kde sice pokračují, ale je zprůjezdněn směr do centra a osobní automobilová doprava již není vedena po tramvajovém tělese. Stejně tak, až na dopravní omezení v ulici Pod Stárkou, se vrátila doprava do rekonstruované Nuselské ulice, kde se nyní dokončují chodníky. Podařilo se urychlit i práce ve Vltavské ulici na Smíchově, kde jsou od 28. srpna průjezdné dva jízdní pruhy a práce probíhají mimo ně.
V průběhu prázdnin TSK v rámci údržby provedla i bleskovou opravu povrchu Strakonické ulice v oblasti u sjezdu na Radotín, kterou stihla za pouhých devět dní. Stejně tak v termínu dokončila opravu povrchů v Ústecké ulici pokračující z loňska. Doprava se vrátila i na most X031 u Ořechu přes D0, dokončena byla revitalizace okolí Písecké brány s unikátním vějířem Žofie Chotkové a otevřelo se 83 parkovacích míst v Jankovcově ulici v Holešovicích. Dále se opravilo nábřeží Kapitána Jaroše, zastávky MHD v Bucharově ulici, přechody v Záběhlické, U Dejvického rybníčku, v Pražské ulici, na náměstí Jiřího z Poděbrad a dokončily se desítky dalších menších či větších staveb.